03 február, 2015

Díj #4

 Hát szerintem sosem fogom elfelejteni azt a pillanatot, amikkor megláttam, hogy kitől érkezett a negyedik (!) díjam. El is felejtettem, hogy ez már hányadik elismerésem, csak boldog voltam.

köszönöm szépen a díjat Arielle-nek! ^^

Szabályok: 
  • Írd ki, kitől van!
  • Írj magadról 10 dolgot!
  • Válaszolj 10 kérdésre!
  • Tegyél fel 10 kérdést!
  • Küld tovább 10 embernek!
Apropó, még valami. Úgy tartottam igazságosnak, ha Lucy Hemmings - sel töltöm ki a hiányzó adatokat. Ő a másik szerkesztő, ugyanannyi köze van a bloghoz, mint én, de nem akart nyilvánosan csatlakozni. De most rávettem, hogy végre meséljen magáról ő is picit. :)

Lucyval felezni fogunk, öt - öt arányban. ű

5 dolog rólam: 
  • Megérkezett a Nickelbackes pólóm az USA -ból. 
  • Rendelni fogok egy Nirvanasat. 
  • Hazahoztam a szerencsebambuszomat, hogy segítsen, hogy sikerüljön jól a nyelvvizsgám és a felvételim. 
  • Van egy gyönyörű akusztikus gitárom, de össz' -vissz' három akkordot tudok. 
  • Mindig írok a falamra különböző idézeteket, eldugott helyekre. 
5 dolog Lucy -ről (a válaszok az ő szemszögéből)
  • Kedvenc bandáim: 5SOS, Nickelback, Green Day. 
  • Ha tehetném, megtépném az ofőmet. 
  • Nem bírok ki egy napot zene nélkül. 
  • Három kisállatom van, kettő macska (Findusz, Zsebi) és egy hörcsög (Pufi). 
  • Ha tehetném az egész világot csokivá változtatnám, aztán egy óra alatt meg is enném. 
A kérdésekre a válaszaink? 
  • Mi az igazi keresztneved? Éva. No comment. /Mit érdekel. 
  • Van háziállatod? Ha igen, az ágyadban alszik? Van, de sajnos nem. Az egyik több száz kilométere van tőlem, úgy nehéz is lenne. /Van és néha. 
  • Miért kezdtél bele az adott blogod írásába, mi volt az inspiráció hozzá? Mert megtetszett Luke Hemmings karaktere. De végig az inspirált, hogy végre tegyek le valamit az asztalra. /----
  • Milyen típusú blogokat olvasol szívesen? Mindenfélét. Van egy konkrét kedvencem, bár tudom, hogy mi lesz a vége, (kérlek, ez annyira adott) de szeretem. Nagyon. Ez volt az első blog, amin elsírtam magam. Pedig csak annyi volt a mondat, hogy: "Ez volt életem egyik legszebb estélye." /---
  • Hová mennél el a legszívesebben egy hétre nyaralni és kit vinnél magaddal? Ausztráliába, mert ott meleg van. És Lucy -t vinném magammal. /Hawaii, America, de az biztos, hogy Hannah Evans -et vinném. 
  • Hogy képzeled el az életed 5 év múlva? Csak azt tudom, hogy Calum Hooddal leszek. Nem, nem őrültem meg, ez puszta álom, de hát ki tudja :D /Luke Hemmingssel leszek. 
  • Továbbtanulás vagy munka? Továbbtanulás és munka. /Továbbtanulás. 
  • Gyalád/Gyerek vagy karrier? Karrier. /Max pasi, gyerek soha nem jöhet. 
  • Milyennek képzeled el a nagy Ő-t? Calum Hood, vagy Evan Peters, esetleg Kurt Cubain egy közeli, helyes unokatestvére. /Olyannak, mint Luke. 
  • Szabályok az életben vagy spontaneitás? Spontaneitás. Vagyis néha adok magamnak szabályokat, de azokat mindig be is tartom. Ezért van csak kettő. /Hm......
10 kérdés: 
  • Optimista vagy pesszimista vagy inkább?
  • Fontosak neked a nevesebb cuccok, pl. Apple termékek, vagy jók neked a sima dolgok? 
  • Mennyi időt töltesz írással úgy átlagosan? 
  • Fontos neked a tökéletes alak, vagy szerinted nem az a lényeg?
  • Van szemüveged/ fogszabályzód?
  • Melyik a kedvenc blogod?
  • Szereted az állatokat? Ha igen, melyik a kedvenced?
  • Melyik a kedvenc idézeted? Miért?
  • Mennyire vagy rajongója a közösségi oldalaknak?
  • Mi a véleményed a tehetségkutató műsorokról?
Akiknek küldöm:

1 megjegyzés:

  1. A 9. Kérdésre a válaszom az inkabb hogy Luke Hemmings vagy HARRISON FORD❤❤❤
    (Bárcsak 1998-ban or 1944-ben születtem volna...)
    Hannah tudja hogy miről beszélek ;)

    VálaszTörlés