01 február, 2015

Díj #3

Sziasztok drágák!
Megkaptam a 3. Díjam! Annyira kimondhatatlanul boldog vagyok, hogy legszívesebben megölelném az egész világot, bár nem tudom, mennyire díjaznák. :)

Köszönöm szépen Csenge!

Szabályok:

  • Rakd ki, hogy kitől van!
  • Írj magadról 10 dolgot!
  • Válaszolj 10 kérdésre!
  • Tegyél fel 10 kérdést!
  • Küld tovább 10 embernek!
10 dolog rólam: 
  • Tegnap előtt ölte meg a kutyám a nyuszimat. Elég ragaszkodó típus vagyok, ezért képes voltam gyászruhában iskolába menni. Na nem mintha feltűnt volna valakinek is, elvégre szinte a teljes ruhatáram fekete cuccokból áll. 
  • Imádok mezítláb lenni. Még télen is képes vagyok így mászkálni, amíg a körülöttem lévők szívrohamot nem kapnak. 
  • Nem szeretem a palacsintát.
  • Egyetlenegy igazán jó barátnőm van.  Ő az, akit közel engedek magamhoz, másnak nem nyílok meg szívesen. 
  • A jelen pillanatban hozzám legközelebb álló dal a Nickelback: Lullaby. Az akusztikus verzió a leghallgatottabb szám az mp4 -es lejátszómon. 
  • Az iskolám konkrétan kiutált. Szerencsére ma kitöltöm a jelentkezési lapot egy másik intézetbe. 
  • Mióta tegnap megnéztem az American Horror Story  teljes első évadát, arra a következtetésre jutottam, hogy megszerettem a sorozatot. 
  • Nem szeretem a Csillagjainkban a hibát. Se a Tizenhárom okom voltat. Még a Luxen sorozatot se. 
  • Október 25.-én születtem, pont, mint Katy Perrie. Calum Hood január 25.-én, és imádja Katy-t. Én meg Calumot. Ebből próbálj meg kiigazodni! :)
  •  Miközben ezeket írtam egy üveg Colat és kettő nutellás pampuskát pusztítottam el. Fő az egészség, tudom. :)
10 kérdésre válasz: 
  • Miért kezdtél el blogot írni? Egyszerűen csak megsajnáltam a World-ben szunnyadó írásomat. Úgy éreztem, talán viheti még valamire. Hát...egy hét múlva töröltem a blogot. :)
  • Van -e valami furcsa szokásod? Ha igen, mi? Mivel alapjáraton fura ember vagyok, rengeteg nem hétköznapi szokásom van. Az egyik, hogy mindig a hosszú ujjú pulcsira veszem fel a pólót. 
  • Mit gondolsz azokról az emberekről, akik a múltjuk miatt térnek rossz útra? Rossz embereknek mondhatjuk őket, vagy csak rossz sorsúaknak? Megértem őket. Elvégre, ha olyan helyen nevelkedtél, vagy úgy bántak veled, akkor teljesen megváltozol. Lehet, hogy mégis a rossz emberek jelzőt használnám, de csak, mint a tönkretett szinonimája.
  •  Kedvenc filmed? Nincs. A tizedik bejegyzésben Hannah gondolkodását az enyémről formázom, figyelek a részletekre, és tudom, mi lesz a film vége. Aztán öt perc múlva el is felejtem őket. 
  • Milyen blogokért rajongsz inkább? Happy End vagy szomorú befejezés? A középút talán. Valahogy azt érzem, a mai világban egy boldog befejezés egyenlő egy nyáltengerrel, egy szomorú pedig egy halom szenvedés. Nekem a végében csak az a lényeg, hogy legyen benne csavar. 
  • Milyen típusú könyvekért rajongsz? Talán a kicsit elgondolkodtatóbbért.  A kedvenc könyvem, az Összekuszálva, a második olvasásnál értettem meg. De amikor ez a pillanat eljött, beleszerelmesedtem. Az ég a földig ér a másik kedvencem. Ez amolyan gyász -feldolgozós, de életemben először elsírtam magam egy könyvön. 
  • Szerinted melyik a legszerethetőbb tulajdonság egy emberben? Ezt nem tudom igazán kifejteni. Ha nem baj, ezt passzolom. 
  • Kedvenc kajád? Hamburger. A mama féle lángos. [Lucy H. ez csak neked: az apa féle rántotta :D] 
  • Miért szeretsz blogot írni? Sok mindenért. A visszajelzések miatt. Talán még azért is, mert Hannah tulajdonképpen én vagyok, ezért is vettem fel a nevét. Így könnyebb megértenem magamat, és ahogy írom a sorokat, átélem én is ugyanazt. 
  • Ha az olvadóid arra kérnének, töröld a blogot (nem azért, mert rossz az írásod), megtennéd? Nem tudom. Szerintem győzködném őket, hogy hátra van még a vége, és higgyék el, soha a büdös életben nem találnák ki. Ha itt nem utálnának meg örökre, talán tovább írnék. :D
10 kérdés: 
  • Mi az, amit a legjobban szeretsz magadban? Miért? 
  • És mi az, amit annyira nem? Itt is indokold a válaszod! :)
  • Hol érzed magad a legnagyobb biztonságban?
  • Mennyire veszed komolyan az életet?
  • Mennyire vagy előítéletes?
  • Van olyan kampány, amiért harcolsz? 
  • Melyik a leghallgatottabb zene a telefonodon/mp3 lejátszódon (vagy amid van)?
  • Te hol szeretsz írni? Vagy min? 
  • Pénztől függetlenül, ha most bármit vehetnél magadnak, mit lenne az?
  • Hiszel abban, hogy minden okkal történik? 
10 helyett csak két embernek tudom tiszta szívből küldeni: 






1 megjegyzés:

  1. Szia drága Hannah!
    Nagyon szépen köszönöm a díjat! Végtelenül aranyos vagy, hogy gondoltál rám is!
    Puszi Lolo.

    VálaszTörlés