22 március, 2015

Epilógus


Ezzel teljes az epilógus. Kérlek, hallgasd közben.

 A csengő úgy hasít a némaságba, hogy egészen összerezzenek. Amikor újra felcsendül a berregő dallam, lassan felállok, majd nehezen az ajtóhoz sétálok. A bejárat melletti tükörben visszaverődik a képem, sápadt, sötét karikák a szemek alatt, kietlen, meggyötört tekintet. Hálát adok magamnak, amiért ott van a kis komódon egy korrektor, ami segít kicsit normálisabbá varázsolni a szemem alatti területet, felkapok egy ál - szemüveget is, ami elvonja a figyelmet a beesett szememről. 
 A berregő hang újra felcsendül, én pedig kíváncsian nézem, ki az. Sötét haj,  barna szemek. Calum az. Sóhajtok, majd lassan ajtót nyitok.
- Szia! - köszön halkan. Halványan elmosolyodom, de inkább mellőzöm a beszédet. Napok óta nem váltottam senkivel egy szót se, így nem könnyű megszólalni.
 Calum nem veszi le a cipőjét, csak belép, majd lassan körbenéz. Látszólag nem tetszik neki ami lát, de nem kérdezem meg, mi az, ami nem nyerte el a tetszését. Csak kifejezéstelen arccal beleiszom az asztalon pihenő kólámba, majd figyelem, ahogy Calum megáll előttem. 
- Nem veszed fel a telefont - vonja fel a szemöldökét. 
- Nem akarom - ez az első mondat, amit hosszú idő óta kijelentek. Meglepetésemre a hangomba csak enyhén vegyül a rekedtség, határozottan, de hanyagul ejtem a szavakat. 
- Hannah, Mr. Peters nem tud semmiről. Ugye tudod, hogy így tovább kel dolgoznod velünk? 
 Beletúrok a hajamba - Nem akarod, hogy veletek maradjak? 

- Persze Hannah, azért fohászkodom napok óta, hogy elmenj... - mondja cinikusan. Elmosolyodom. 
- Ez esetben annál inkább is szeretném még magamnak tovább a munkát - vonom meg a vállam. Calum először felnevet, majd a derűs szeme besötétedik. 
- Erősebb vagy, mint hittem - suttogja inkább magának. 
- Miért? - kérdezem, noha sejtem a válaszát. Igazából magam is meg vagyok döbbenve, miért nem rohantam el Mr. Petershez, hogy szépen felmondjak. 
  Calum nem válaszol, csak némán mered rám. A karomon lévő óra halkan kettőt csipog - este tíz óra. 
- Késő van - jegyzem meg. Újra beleiszom a kólámba, majd a karkötőmmel kezdek el játszani. Jelentőségteljesen az ajtóra nézek, de semmi haszna. 
- Nem megyek el... még nem - csóválja a fejét Calum. Beharapom az ajkam és magamban szitkozódom.Kezdem unni a társaságát, inkább egyedül szeretnék lenni, és ezredjére megnézni a filmet, amit nemrégen még a moziban láttam. Nem sajnáltatni akarom magam, csak érzékeltetni, hogy mennyire megváltozott minden, és emészteni, mert úgy sokkal könnyebb. A napok egyre elviselhetőek, de minden egyes perc elpazaroltnak tűnik. 
- Emlékszel a születésnapomra? - kérdezte Calum. Ökölbe szorítom a kezem. 
- Igen - suttogtam. - Te is nem válaszoltál. 
- Direkt. Megvártam a te reakciódat - mosolyodott el fanyarul. Lehunytam a szemem és elmosolyodtam. "-Szeretsz engem Hannah?" - így szólt a kérdése. Én pedig egy "Nem tudom" -választ adtam, ami akkor hazugság volt számomra. Hisz menthetetlenül bele voltam zúgva Luke -ba, és még enyhén részeg létemre is megálljt tudtam parancsolni magamnak. 
 Arra gondolok, hogy Luke miért nem tudta leállítani magát. 
 Valami fura késztetést érzek a belsőmben.
 - Szeretsz engem Calum? 
 Felnézek a szemébe, az ő tekintete az enyémbe fúródik. 
- Igen. Szerettelek Hannah. Most is szeretlek. És szeretni is foglak. 


 Könnyek gyűlnek a szemembe, majd átfonom a nyakát és megcsókolom. Az ajka együtt mozog az enyémmel, és annyira tökéletes az egész, hogy napok óta boldog vagyok. Közelebb húzom magamhoz, ő pedig a kezével átfonja a derekamat. Az érintése forró, és édes, úgy csókolom, mintha soha nem akarnám többé elengedni. 

 Édes dallam, enyhén suttogó, kedvesen csilingelő, gyűlölet teljesen hallatszó, és szeretettel vegyülő. 

 Lehúzom Calumról a pólóját, majd végigsimítok tökéletes felsőtestén. Csókokkal hinti be a nyakamat, majd megszabadul a pólómtól. És ahogy a kezével újra végigsimít immár fedetlen derekamon, érintése nyomán bizseregni kezd a bőröm. 
 És szép lassan már nincs, ami akadályozna minket. 

- Annyira gyönyörű vagy - súgja a fülembe Calum. Hihetetlenül jól esik a bókja és újra megcsókolom. 


Én csak...nem bírtam már elviselni. Mindenhol ott volt volt, mint valami rossz kísértet. De nagy különbség, hogy a szellemek a rémálmokban szerepelnek, ez pedig rosszabb volt annál. Csak azt a pusztító ürességet éreztem ,ami mindent tönkretett Feledni akartam,.. Nem alkohollal vagy droggal. Sőt, még magamnak sem akartam megölni. Annál valami sokkal borzalmasabb dologhoz folyamodtam. Szokás szerint nem gondoltam bele a következményekbe. Vagy, ha mégis, valamire biztos nem számítottam. És a legijesztőbb, hogy még élveztem is.

 Nem gondoltam Luke -ra. Nem gondoltam arra, hogy szégyenkeznem kellene. Nem gondoltam semmire.
  Csak hagytam, hagy tegyem meg azt Calummal, amit Luke -kal sohasem. 

 Éretlen voltam, naiv, figyelmetlen, és rendkívül ostoba. De boldog. 

***
Sziasztok!
Igen, direkt a végére hagytam azokat a sorokat, amiket normál esetben bevezetőként szúrok be. Most aféle utóhangként fog működni. 
A dőlt betűs írás a jelenidős rész - ez csupán azért, mert mire észbe kaptam, már leírtam az epilógus háromnegyed részét - jelenidőben. Aztán csak vállat vontam, mert szerintem így jobban hangzik. 
Direkt terveztem ilyen rövidre, de lényegre törőre, valamiért nem akartam eget megrengető írással lezárni az első évadot. 
Amikor karácsony környékén leültem a gépen elé, egy új blog gondolatával a fejemben, sosem hittem volna, hogy ez lesz a vége. 19 bejegyzéssel,  61 kommenttel (kb.15 az enyém),  11 007 oldalmegjelentéssel és 36 követővel a szívemhez nőtt. Nagyon. 
 Köszönöm szépen ezeket a számokat nektek, hogy velem tartottatok, támogattatok, és akkor sem hagytátok abba az olvasást, amikor nem voltak éppen fényes napjaim. 

A második évadról annyit, [Casy W, csak neked, Hannah boldog lesz :)] hogy nem tervezek egy unalmas fanfict írni, ezért lesz kicsit... más, na. 

6 megjegyzés:

  1. Első komment bibibii! Imádom! Az egészet! Egyszerűen csodálatooos!! Mikor fog jönni a második évad? Remélem nagyon gyorsan, mert nagyon érdekel hogy mi lesz ebből! Imádlak <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából arra gondoltam, hogy a tavaszi szünetben közzéteszem a prológust, aztán Április 20. körül publikálom az első bejegyzést is.. :)
      Köszönöm, hogy ennyire szereted a történetet ˇ*-*

      Törlés
    2. nincs egyáltalán mit köszönnöd, mert te tehetsz róla ;) :* neeee az olyaan messze van :( hamarabb térden állva könyörgök <3

      Törlés
    3. Figyelj én tényleg mindjárt meghalok, egyszerűen nem bírom ki ... kérlek rakd ki minél hamarabb!!

      Törlés
    4. Ha sikerül... Akkor ma megpróbálom megírni, és közzétenni...

      Törlés
  2. Jajj Te. Imádlak. És bár nem úgy végződött ahogy gondoltam (meghajlok azelőtt aki akár Calumék első csókja után is gondolta, vagy csak sejtette hogy ez lesz, mert én nem) gyönyörű befejezés lett.
    Nem zavart hogy rövid mert így volt jó.
    És bár Hannah maga mondja, hogy boldog (lásd:utolsó mondat) úgy érzem van ennél teljesebb, és felhőtlenebb boldogság, amit megérdemel azok után amiken át kellett mennie.
    Úgy gondolom, még kínozni fogod -ezzel együtt minket is- de már az ígéreted nagyon boldoggá tett. Na meg egy nagy rakást a remény lángjára így az újra lobog.
    Várom a következő frissítést.
    Puszillak: Cassy *-*

    VálaszTörlés